Okay! Let's go!

Czas zacząć przygodę. Długo nie mogłam zabrać się do tego by w końcu podjąć choć najmniejszy krok żeby założyć bloga, mimo, że od zawsze w nawet najmniejszym stopniu chciałam go stworzyć. Zapewne będę wielokrotnie go zmieniała, urozmaicała ale mam nadzieję, że nigdy, przenigdy nie zobaczycie tutaj rokoko ani innej dekoratorskiej katastrofy. Uwielbiam prosty styl, który mimo wszystko ma swój własny klimat a nie jest skupiony na produktach wymamłanych, zalewanych z każdej strony przez internet oraz pochodzących tylko i wyłącznie z IKEI. Mam nadzieję, że ten blog pomoże mi trochę w zebraniu pomysłów i zrobieniu selekcji w swojej głowie przepełnionej pomysłami.
Zapraszam do podróży!
Ahoj!

                                          Artykuł z

                                          Lonny Magazine


Komentarze

Popularne posty